Početna » Tjedan amaterske filmske kritike

Tjedan amaterske filmske kritike

Tjedan amaterske filmske kritike

U suradnji sa Continental Filmom, portal Moj Film organizira Tjedan amaterske filmske kritike (15.-22. travnja). Filmske kritike će ocjenjivati žiri sastavljen od trojice iskušanih profesionalaca: Marko Njegić, Dean Sinovčić i Mladen Šagovac, a najbolji autori biti će nagrađeni vrijednim filmskim paketima.

Umjetnost je podređena subjektivnim mišljenjima. Sve je u ukusu promatrača, slušatelja ili čitatelja. A ukusi? Pa različiti su koliko i ljepota u oku promatrača. Tako je i s filmskom umjetnosti. Svatko ima svoje viđenje nekog filmskog djela, uz jednu bitnu iznimku. Malo je onih koji imaju dovoljno znanja i talenta za kompleksno iznošenje takvog mišljenja-kritike.

Upravo zato je portal Moj Film, u suradnji sa Continental Filmom, organizirao Tjedan amaterske filmske kritike. Pravila su vrlo jednostavna, a ideja je sljedeća - uz pretpostavku da ste ih već pogledali, vi trebate napisati kritiku za jedan od predloženih filmova. Jedino ograničenje za sudjelovanje je minimalan broj znakova od jedne kartice teksta, a sudjelovati mogu svi koji se profesionalno ne bave filmskom kritikom.

Vaše će filmske recenzije ili kritike ocjenjivati žiri sastavljen od trojice iskušanih profesionalaca - Marko Njegić, Dean Sinovčić i Mladen Šagovac, a najbolji autori biti će nagrađeni vrijednim filmskim paketima.

Pokažite koliko ste kreativni i koliko je vaše poznavanje filmske umjetnosti, možda baš u vama čuči budući filmski kritičar.

Besplatna eknjiga s vježbama

Izgradite tijelo koje ste oduvijek željeli

Samo vas jedan Like dijeli od eknjige koja na više od 80 stranica donosi preko 60 vježbi za gotovo svaki djelić vašega tijela. Ako želite promijeniti svoj način života, želite biti zdravi i izgledati onako kako ste oduvijek željeli izgledati, nema nikakve dvojbe da je ova eknjiga upravo za vas. Pomoću vježbi koje možete ovdje pronaći isklesat ćete svoje tijelo na koje će mnogi biti ljubomorni. Što još čekate, kliknite na Like i preuzmite eknjigu!

Samo vas jedan klik dijeli od eknjige koja na više od 80 stranica donosi preko 60 vježbi za gotovo svaki djelić vašega tijela. Ako želite promijeniti svoj način života, želite biti zdravi i izgledati onako kako ste oduvijek željeli izgledati, nema nikakve dvojbe da je ova eknjiga upravo za vas. Pomoću vježbi koje možete ovdje pronaći isklesat ćete svoje tijelo na koje će mnogi biti ljubomorni. Što još čekate, kliknite i preuzmite eknjigu!

Preuzmi eknjigu

Više na webu

loading...